Shop

Lolita Tako-Chan by Vestque

T-Shirts & Hoodies

Style:
We Use American Apparel Sizing Chart
or
$31.91
Available to buy on…


This time Tako Chan takes the form of a Gothic Blue-Eyed, Red-haired, Porcelain-Skinned Lolita Doll.

Beautiful, yet eerie…Enjoy :D

Tags

pink, animal, cute, kid, anime, eyes, creature, kids, funky, hair, arms, skin, cool, goth, lolita, porcelain, manga, ribbon, octopus, adorable, frills, squid, seacreature, red, kawaii, ocean, tako, sea, takochan, blue, seaanimal, water, oceananimal, white, fun, purple

Just a girl trying to do right in the world and make it just a bit more colorful…

View Full Profile

Comments

  • © Karin  Taylor
    © Karin Tayloralmost 6 years ago

    gorgeous she is !!

  • Thanks Karin!

    She is quite the doll isn’t she…:D

    – Vestque

  • mobii
    mobiialmost 6 years ago

    Very moulin Rouge! Kidman ain’t got nuttin on da tako babe.

  • :D! Tako is flattered by your banter ;) LOL

    – Vestque

  • udonchow
    udonchowalmost 6 years ago

    Lovely lolita!! Nice umbrella design too,Vestque! :D

  • Thanks Udon! Of course for this I did some research and I saw quite a few lolitas with stunning umbrellas. Our little Tako would be incomplete without it :D

    – Vestque

  • frogster
    frogsteralmost 6 years ago

    This is just great

  • Awww! Thanks Frogster, glad you like it :D

    – Vestque

  • bahgoesthesheep
    bahgoesthesheepalmost 6 years ago

    omg soooo friggin cute!
    a lolita she is indeed x3!

  • Thanks Bah!!! Tako is cute huh!
    Glad you like it!

    – Vestque

  • frozenfa
    frozenfaalmost 6 years ago

    OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DANG!!!!
    NICE ONE, VESTQUE!!! this reminds me of Mana from Malice Mizer, dunno why.. LOVE THIS!!! more more!!! XD

  • XD! Awesome! Glad you like it Froz, and don’t worry. More definitely coming soon!

    – Vestque

  • Oran
    Oranalmost 6 years ago

    ha! Very cute

  • Thanks Oran! :D

    – Vestque

  • Cimmerrian
    Cimmerrianalmost 6 years ago

    lol very cute !

  • Thanks Cimmerrian!

    – Vestque

  • udonchow
    udonchowalmost 6 years ago

    Hey Vestque, thought Tako also looks good in raspberry! :D

  • Hey your right! Neat, I think that should be the new default :D

    – Vestque

  • dendoo
    dendooalmost 6 years ago

    soooo lolita!
    and in answer to your question i’m very good. i’ve been on vacation for a bit, lol now i’m trying to wake my butt up and go to work but i’m soooo sleepy. i think i’m “sick” today. haha, glad to see you’re been knocking some things out. look out for a journal entry from me with some of the pieces i’ve been doing. i haven’t been that lazy. :P

  • Thanks Dendoo!

    Can’t wait, your designs are always awesome ^^

    – Vestque

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait