Shop

15% OFF EVERYTHING! USE CODE GET15

Wedding Cake House by RobynLee

Canvas Prints

Size:
$66.87
Available to buy on…


(taken w/Kodak Easyshare CD 153)

I dunno,it looked like a wedding cake to me!(hmm,cake.;-) Shot Somewhere in Beautiful San Francisco,CA.

Tags

home, victorian, san francisco, california

Comments

  • autumnwind
    autumnwindover 1 year ago

    Haha! It really does! Great find!! xoxoxoxxoxoxo

  • Thanks:-0!

    – RobynLee

  • Karen  Betts
    Karen Bettsover 1 year ago


    12.2.2013 @ 9.30am*

    I can see how you thought this was a cake. Lovely colours

  • I know;i was getting hungry just looking @ it!(lol) Thanks Karen:-)

    – RobynLee

  • Nira Dabush
    Nira Dabushover 1 year ago

    FANTASTIC COLOUR IN GREAT ARCHITECTURE.

  • Isn’t it beautiful? San Francisco is famous for these types of houses;some are in better condition than others though,I have do to admit! Btw,Isn’t it the colors of the Israeli flag;-)? – RobynLee

    – RobynLee

  • vigor
    vigorover 1 year ago

    Great looking building, this is a colorful town!

  • Indeed it is;Thanks again!

    – RobynLee

  • vigor
    vigorover 1 year ago

  • Aww,Thanks Vigor & Happy Valentines Day to you as well:-)

    – RobynLee

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait