Treat yourself to 15% off apparel, cases and laptop skins with code FORME15

Shaking up the palate is fun and lively… and sometimes down right painful! Let’s celebrate the tingie on the tongue, the spark in the salsa and that food that makes us just go WILD!

I do love peppers… from the inside out! lol!

Used Redfield’s Fractalius to put an F in the frill and an H in the hot!!! Thank you Redfield!!! xx

I love to fly….. that’s what I do and what I’ve ever wanted to do and now… well as you can see I am doing just that! Now the wonderful world opens up for others who may want to also fly and capture incredible shots… I have an extra seat up yonder! yup yup yup! (and insurance etc…. :-)

Aerial shots flourish! :-) HUGS!

View Full Profile

Comments

  • cherylc1
    cherylc1about 5 years ago

    Fabulous!!!!

  • Thank you soo much Cheryl!! Peppers are in their prime this time of year and I do enjoy them!! (especially stuffed! lol! ) Thrilled you like it! xoxo!

    – maxy

  • Janie Oliver
    Janie Oliverabout 5 years ago

    beautiful.

  • Thank you so much Janie! When I see these after picking it’ is so hard to make that recipe!… lol!! So thrilled you like this

    – maxy

  • Karen K Smith
    Karen K Smithabout 5 years ago

    you got this electric thing down to a science..awesome work!

  • Thank you soooo much!! This is new and so much fun to me – it feels “right” when I play too…. ??? …LOL! … So thrilled you like this

    – maxy

  • HELUA
    HELUAabout 5 years ago

    Wow…this must be their true selves!!!!!!

  • Thank you so very much Helua!!! I think you are right-on and thrilled that you saw that too!!! lol! I do love life’s mysteries and the possibilities of beyond… So thrilled you like this

    – maxy

  • Svetlana Sewell
    Svetlana Sewellabout 5 years ago

    Beautiful work!

  • Thank you so much! It is such a relief for me to share work in the way I often see life…. So thrilled you like this

    – maxy

  • Kim McClain Gregal
    Kim McClain Gr...about 5 years ago

    Yum! Lovely!

  • Thank you so very much Kim! It is fun to be able to take a wonderful juily thing to the extremes – So thrilled you like this

    – maxy

  • deegarra
    deegarraabout 5 years ago

    cool look, nice enhancements

  • Thank you sooo very much Dee!!! When we grow these .. it is like we have “their fate” in our hands when we see them as.. well …eventually stuffed!!! Wanted to bring out that beautiful life underneath so often taken for granted… So thrilled you like this

    – maxy

  • SofaKingWeird
    SofaKingWeirdabout 5 years ago

    Beautiful work Maxi, one of my favorite plugins. Great job.

  • One of my favorites too!!! It’s great that it can bring something you want to show to the very edge of extreme… Thank you so much Troy – your encouragement is so appreciated! xx

    – maxy

  • Anne-Marie Bokslag
    Anne-Marie Bok...about 5 years ago

    I really love peppers Maxy, I use them in almost everything! No, not in the sweets…lol! Ohh mayne I can!

  • Thank you so much Anne-Marie! This one was a lot of fun! Not sure about putting them in sweets… hmmm.. it sure would be exotic! So thrilled you like this! xoxo!

    – maxy

  • NJCameraman
    NJCameramanabout 5 years ago

    Some pop in these peppers Maxy… a treat for the eyes indeed.

  • Thank you so much Jim! Had a blast doing this one! So thrilled you like this! xoxo!

    – maxy

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait

10%off for joining

the Redbubble mailing list

Receive exclusive deals and awesome artist news and content right to your inbox. Free for your convenience.