Shop

Get Back to School with Redbubble – Shop Here!

Unlucky 1 by Jules Campbell

Cards

Size:
$3.00
Available to buy on…


Happy Challenge
“Rate yourself on a scale from 1-10 (1 being seriously depressed, 10 being the happiest) and then create self-portrait expressing that state.”

Today I am a 1/10 I am but a skelton with skin

All exaggerated greatly due to a nasty flu and no sleep

I am unlucky I’m told on a regular basis, unlucky in health, unlucky in love, unlucky in finance.All fairly major parts of life, and today when I saw this challenge and so many ‘happy artists’ I thought “OH SCREW IT” I’ll admit it, I’ll be honest.

No need to call Beyond Blue for me I accept it for what it is and it makes me who I am and how I create, I live a better life through my images,my photography.

A great challenge for making me dig out my charcoal, I draw child-like, silly and basic but it makes me honest.

Jules

PS Just an update for today 5-9-09 Lucky to be featured on redbubbles homepage and unlucky to come home from the doc’s with the diagnosis of SWINE FLU -just gets better and better LMFAO

Tags

charcoal, self_portrait, jules, sagmeister, happy challenge, isnt_it_great_everyone_is_so_happy, happy_challenge, stefan_sagmeister

“ Which of my photographs is my favorite? The one I’m going to take tomorrow." – Imogen Cunningham

Photographic artist based in the southwest of Western Australia.

View Full Profile

Comments

  • Pilgrim
    Pilgrimalmost 5 years ago

    JUst a 1. Yep looks like a 1 I suppose. Bad day!

  • 1 of many Pilgrim – thanks for stopping by……..

    – Jules Campbell

  • aglaia b
    aglaia balmost 5 years ago

    i totally love this jules
    one of your biggest fans, ab. ;-) xox
    btw, i’m rolling you my lucky seven right now, hehe

  • Hey your lucky seven worked baby -guess who’s ugly dile is on the homepage! xxx

    – Jules Campbell

  • Lorraine Creagh
    Lorraine Creaghalmost 5 years ago

    Great work Jules. 1/10…You can only go up now ;-)) xox

  • I completely agree Lorraine, perhaps along and then up? cheers jules

    – Jules Campbell

  • ozzzywoman
    ozzzywomanalmost 5 years ago

    You inspire a lot of people here you know…

  • Thanks so much Mandy -a lovely thing to say :))

    – Jules Campbell

  • ab-type
    ab-typealmost 5 years ago

    yep i totally agree with ozzzy, you certainly do!!! ;-) xox

  • Cheers ab you’re a true star…

    – Jules Campbell

  • picketty
    pickettyalmost 5 years ago

    great self expression

  • Thanks picketty

    – Jules Campbell

  • aglaia b
    aglaia balmost 5 years ago

    jules, love ya babe!!!!
    i hope you are well.
    oh yeah, congratulations for making it onto the home page too!!! hehe ;-) xox

  • Well? …just found out I have swine flu!!!! at least I can look at my scary self portrait on redbubble homepage and grin :) All I need now is a bell to ring as I walk down the street….

    – Jules Campbell

  • aglaia b
    aglaia balmost 5 years ago

    how dare you call it ugly, that’s bloody beautiful!!!! ;-) xox
    shhhhhh, hehe ;-) xox

  • Oh I knew you had to be behind it ! Thanks so much Aglaia you’re such a doll and oh ok not ugly…just scary lol

    – Jules Campbell

  • aglaia b
    aglaia balmost 5 years ago

    oh you poor bugger!!!! thank goodness you don’t live near me. LOL
    nooooo, it’s definitely not scary either, very original in my eyes, just like you! hehe
    i’m rolling all my lucky 7’s your way for a quick recovery girl!
    ♥ ♥ ♥
    :-) xox

  • CapturedByKylie
    CapturedByKyliealmost 5 years ago

    Congratulations on having your work freature on the Happy-themed Red Bubble Home Page. September 5th 2009.
    Good luck with the challenge!

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait