Spring in black and white..in a brave new world by jammingene
Clear

Currently unavailable for purchase

Available to buy on…

Spring in black and white..in a brave new world by 


As of 4/7/2013..1060 views
Featured in Abstracts from Nature 11/3/2010.



This is the black and white version. I like this version too. Shot in Syracuse, Indiana USA 4/12/2010. Shot with my canon rebel EOS K2 and used 100 speed t-max black and white film.

Dying swans twisted wings, beauty not needed here
Lost my love, lost my life, in this garden of fear
I have seen many things, in a lifetime alone
Mother love is no more, bring this savage back home

Wilderness house of pain, makes no sense of it all
Close this mind dull this brain, messiah before his fall
What you see is not real, those who know will not tell
All is lost sold your souls to this brave new world

A brave new world, in a brave new world
A brave new world, in a brave new world
In a brave new world, a brave new world
In a brave new world, a brave new world

Dragon kings dying queens, where is salvation now
Lost my life lost my dreams, rip the bones from my flesh
Silent screams laughing here, dying to tell you the truth
You are planned and you are damned in this brave new world

A brave new world, in a brave new world
A brave new world, in a brave new world
In a brave new world, a brave new world
In a brave new world, a brave new world

A brave new world, in a brave new world
A brave new world, in a brave new world
In a brave new world, a brave new world
In a brave new world, a brave new world

Dying swans twisted wings, bring this savage back home

I love to capture photos of everything. My favorite things to take photos of are nature, fall, and big cats. I hope one day big cats can be free to roam again. They deserve to be free like us.

View Full Profile

Comments

  • strawberries
    strawberriesover 4 years ago

    awesome

  • Thank you my strawberry buddy. you know I appreciate It. be well my friend. Cheers
    -Gene

    – jammingene

  • Dawn B Davies-McIninch
    Dawn B Davies-...over 4 years ago

    wow this is just fabulous,stunning in its frame,dawnx

  • I don’t know which I like better the color one or the black and white. So, I put them both on..LOL. Thanks awn. Always appreciate you looking at my work. long day at work today. See ya
    -Gene

    – jammingene

  • WayofWarriors
    WayofWarriorsover 4 years ago

    Great work Bro

  • Black and white version. i like the color one too, so i put them both on here..LOL. Gotta love Maiden!!! Thanks bro.

    – jammingene

  • sky   princess
    sky princessover 4 years ago

    very beautiful capture !!

  • This the black and white version of the color one I have on here. i like both of them. Thank very much my sweet friend Eman.
    -Gene

    – jammingene

  • ElyseFradkin
    ElyseFradkinalmost 4 years ago

    Great dof!

  • Thank you Elyse..☺
    -Gene

    – jammingene

  • Deborah Lazarus
    Deborah Lazarusalmost 4 years ago

    Great Pov and stunning in every way!!! Love your choice of songs even though I have never been a Maiden fan. I am not crazy about the singer. There is something about Bruce that makes my skin crawl. Ewwwwww!!!! But again. great presentation!!

  • WHAT???? You don’t like Maiden…you have to be kidding me..you are missing out..LOL!!! Gotta give you crap..you got me about the Journey song..Ha ha ha. Love to mess with you, gotta have fun in life..LOL!!! Thanks Deb..☺

    – jammingene

  • Deborah Lazarus
    Deborah Lazarusalmost 4 years ago

    I have an “Obsession” and am totally “Posssed” with “Slayer” and the “Storm Troopers of Death” making a mass “Exodus” to use “Venom”, “Annihilation”, or any other means of “Overkill” to make a “Cannibal Corpse” out of them. ROFLMAO at how bad i got you!!!!!!!

  • Speaking of Cannibal Corpse, I am going to see them a week from this Saturday. It will be my 5th time seeing them..they kick ass!!!! I bet you will like this..I wish had some Gdamn milk..LMFAO!!!!!!

    – jammingene

  • Kelly Robinson
    Kelly Robinsonalmost 4 years ago

  • Thank you Kelly..I appreciate this..☺
    -Gene

    – jammingene

  • Matt Jones
    Matt Jonesalmost 4 years ago

    Well captured. Congratulations on your feature.

  • Thanks Matt..☺

    – jammingene

  • Lacey Scarbro
    Lacey Scarbroalmost 4 years ago

    GAH!
    Saw your conversation w/ Deb…hate it when that happens before I comment…but she talked more about the music, which I happen to like… he, he! I actually now have a “Gene’s picks” I save under you-tube now…thank you! GREAT NEW PLAYLIST!…and I had to do no work at all! ;D
    So ANYHOW…I knew this was your pic bc you have a style that is very distinct most of the time. GREAT textures here & LOVE that it’s in bw!!!
    Simply beautiful & well expressed!
    Great POV…I love this about your work!
    take notes people

  • That is so cool Lacey. I love to turn people on to music they may not have heard before. Glad I could turn you on to some great music. Yeah, I was giving Deb crap for not liking Iron maiden..ha ha. I LOVE maiden..I have been a fan since 1981. Thanks for your comments on the flower tree. That is cool that you see a style that I use most of the time. I like to have that, seperates me from everyone else. Thanks for being a cool friend Lacey..☺

    – jammingene

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait

10%off for joining

the Redbubble mailing list

Receive exclusive deals and awesome artist news and content right to your inbox. Free for your convenience.