Gotta Love the View.  by fixtape

T-Shirts & Hoodies

Clothing Style:
or
$25.84

Sizing Information

S M L XL 2XL 3XL
Chest 34" 39.0" 43.0" 46" 50" 54"
Length 28.5" 29" 30" 31.5" 32" 32"
T-shirts-mens

Note: Slim fit, order a size up if you’d like it less fitting

Features

  • Sweatshop-free, ethically sourced cotton apparel
  • Printed using cutting edge direct to garment technology
  • Slim fit, order a size up if you'd like it less fitting
  • Cold wash and hang out to dry

I recently got an intuos tablet.
This is the first “real” thing I’ve created while using it.
Other then this I’ve just been scribbling and trying to get used to using it.
I’m pretty excited about it!

Edit:

I just made some new button. You can get this one here!


Comments

  • Grandia
    Grandiaabout 6 years ago

    looks great!
    i’ve been thinking about getting a tablet, but i think i need to pick up sales first before making such an investment probably.

  • Thanks! :)

    It was actually an early birthday present!
    But I know what you mean. It’s not really the sort of thing you pick-up on a whim.

    – fixtape

  • jumpy
    jumpyabout 6 years ago

    wow, i cant get used to my tablet.. this is great

  • Thanks! Yeah it’s pretty different. I keep going to use my mouse without thinking about it.

    – fixtape

  • yanmos
    yanmosabout 6 years ago

    very good use of your tablet! nice work fixtape!!

  • Thanks yanmos !

    – fixtape

  • bahgoesthesheep
    bahgoesthesheepabout 6 years ago

    tablets= god!!! you got the hang of it fast :D

  • haha,
    I sort of do.
    My other attempts were a bit on the sloppy side.

    – fixtape

  • [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦ Miranda[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]

    «—-•}★[•´¯♥¯`••– [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]omg so cool [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]–••´¯♥¯`•]★{•—-»

  • Thank you! :)

    – fixtape

  • Matt Simner
    Matt Simnerabout 6 years ago

    Love the old Viewmaster – consider me inspired to give my (dodgy no-name) tablet another go :)

  • Yay! I hope you post them so I can see!

    – fixtape

  • LazerBears
    LazerBearsabout 6 years ago

    Yeah well done, this is beautifully drawn!
    My tablet drove me crazy for a while, but it grows on you!

  • Thanks! :)

    Yeah I see what you mean. I keep switching back and forth between the mouse and the pen. Even though, how the pen should be a lot faster.

    – fixtape

  • Jeff Newell
    Jeff Newellabout 6 years ago

    best part is – if you don’t enjoy the view, you can change it! good job!

  • totally!

    Thanks!

    – fixtape

  • o0OdemocrazyO0o
    o0OdemocrazyO0oabout 6 years ago

    very very nicely executed :D

  • Thank you!!!

    – fixtape

  • o0OdemocrazyO0o
    o0OdemocrazyO0oabout 6 years ago

    i only have a bamboo :(


desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait
desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait

10%off for joining

the Redbubble mailing list

Receive exclusive deals and awesome artist news and content right to your inbox. Free for your convenience.