Pre-Order your iPhone 6 case now!

I Know I Need To Let You Spread Your Wings by Debbie Robbins

Currently unavailable for purchase

Available to buy on…

I Know I Need To Let You Spread Your Wings by 


BE SURE TO CLICK THE PINK BABY ROBINS LINK BELOW THIS LAMINATED PRINT

I Will Add This To the String on the Page titled
PINK BABY ROBINS :))

PINK BABY ROBINS


THE WORLD AS WE SEE IT, OR AS WE MISSED IT
June 10, 2011

Last shot of the Robin Chronicles which took place in my Lilac Bush…

I am blessed with many opportunities to watch these miracles this year, as the nests have been LOW enough for me to photograph… :))

I found the babies which were newborns the day I PRUNED my Lilac Bush…

Right after this shot on the 10th day of watching this miracle they flew away…

No Zoom was used in this shot… AS IS… :))

Sterling, CT USA

Canon SX210 IS

Tags

baby, birds, robins, nest, lilac, bush, cookie, ct

I LOVE my Family.
I LOVE to Sing. http://www.youtube.com/watch?v=-3Y1QgvneR8
I LOVE my Camera.
I LOVE my RB Friends.
I LOVE the many kind lessons I have learned here… and look forward to Learning much more…

I think you get the picture. :))))
Pardon the Pun..

View Full Profile

Comments

  • Debbie Robbins
  • stephaniek
    stephaniekover 3 years ago

    Awwwwwwww………..so you had 2 nests full of babies to watch this season? How fun is that??

  • Steph… the BBQ PARTS GRILL now has BLUEBIRDS nesting in it!!! LOL Amazing year.. :))))xx

    – Debbie Robbins

  • Dawn M. Becker
    Dawn M. Beckerover 3 years ago

    What a great close-up…excellent and so adorable :o)

  • Many thanks Miss Dawn!!!! :)))xxx

    – Debbie Robbins

  • ♥♥♥ for the fav!!! :)))

    – Debbie Robbins

  • AuntDot
    AuntDotover 3 years ago

    You must feel like a proud aunt! So glad all the babies did well and fledged!

  • Hi Dot!!!! Yep, so far so good… Phew it was HOT for these babies tho.. lol Now I turn my attention back to the OLD PARTS BBQ GRILL… my precious BLUEBIRDS have laid two eggs in that old Robins nest… hahha :)))

    – Debbie Robbins

  • Karen K Smith
    Karen K Smithover 3 years ago

    awhhhh, great shot!

  • Thanks much Karen!!!! :)))

    – Debbie Robbins

  • Appreciate your kind Fav Karen♥♥

    – Debbie Robbins

  • AuntDot
    AuntDotover 3 years ago

    OMG, more eggs? I hope it’s in the shade, or there will be hard boiled eggs instead of baby birds!

  • Yep, i keep checking it… it is in the Barn!!! in the shade and cooler than being outside…. :))))) can’t believe it!!!! LOL Same GRILL….

    – Debbie Robbins

  • Debbie Robbins
    Debbie Robbinsover 3 years ago

  • RickDavis
    RickDavisover 3 years ago

    Excellent close-up Debbie of the young one,,,,just look at that big eye,,,,Rick

  • Thanks so much Rick… Quite happy with myself here as this is not a zoom… that cutie got use to me and mom as well so she didn’t dive bomb me as I got in for this CLOSEUP…. i had a feeling today would be the last day… they sure looked ready to fly… and they DID!!! :)))) MANY THANKS!!!!

    – Debbie Robbins

  • Larry Trupp
    Larry Truppover 3 years ago

    Neat find cookie…love the detail

    ….

  • Thank you Larry!!!! I am loving all the babies being born within camera shot in my yard this year… :)))) Thanks for the Warm Welcome!!! :)))

    – Debbie Robbins

  • Paul Todd
    Paul Toddover 3 years ago

    Incredbile! Such close-up eye contact!

  • I know!!!!! I was so thrilled that she/he looked right at me!!! and I was that close… no zoom used… I miss them already… hahaha ;))))

    – Debbie Robbins

  • Huge thanks for the fav my friend!!!

    – Debbie Robbins

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait