Many Moods of Liam - I'm a little bit crazy :) by benthebrown
Clear

Currently unavailable for purchase



Many Moods of Liam - I'm a little bit crazy :) by 


One more photo from our series, hopefully this one brings a smile to your faces. Cheers

Tech Stuff
Canon 5d Mark ii
Canon 50mm 1.4 lens
ISO 800
f16
1/250
580exii flash

Tags

laugh, portrait, smile, hip, hair, humour, fashion, cool, lighting, crazy, hairstyle, studio light

Comments

  • Jean M. Laffitau
    Jean M. Laffitauabout 4 years ago

    LOL!!!! :-))))))))))) This is absolutly PERFECT!!!!

  • Thanks Jean!

    – benthebrown

  • Iain Phillips
    Iain Phillipsabout 4 years ago

    Bed hair? Great shot !!

  • Nah just lots of hair wax, we were havin a bit of fun :)

    – benthebrown

  • LBrammer
    LBrammerabout 4 years ago

    Excellent! Love this one. Fav. :)

  • Thanks Linda :)

    – benthebrown

  • whittsatwoopi
    whittsatwoopiabout 4 years ago

    Too much red cordial!

  • Yeah or too much Chocolate.

    – benthebrown

  • Angel Warda
    Angel Wardaabout 4 years ago

    haha….love it!

  • Glad you got a laugh :)

    – benthebrown

  • micheleirene
    micheleireneabout 4 years ago

    Oh yeahhhhh! Totally lovin’ this one Ben hehehe :D

  • Thanks Shelly, he’s a lot yeahhh!

    – benthebrown

  • Matt Bottos
    Matt Bottosabout 4 years ago

    hahah awesome work mate!

  • Thanks for the laughs Matt.

    – benthebrown

  • Jen Cannella
    Jen Cannellaabout 4 years ago

    hahaha…love this so much!

  • Thanks Jen glad you got a smile ;)

    – benthebrown

  • Scott  d'Almeida
    Scott d'Almeidaabout 4 years ago

    brilliant!

  • Thanks Scott!

    – benthebrown

  • Bumchkin
    Bumchkinabout 4 years ago

    haha sure did! :)

  • Keep smiling Bumchkin :)

    – benthebrown

desktop tablet-landscape content-width tablet-portrait workstream-4-across phone-landscape phone-portrait