! Beauty of Africa / Afrikaans and English! OPEN

This group is for South Africa, Namibia, Mozambique and neighbouring countries in AFRICA. Written work in Afrikaans and English. ART and PHOTOGRAPHY. PLEASE ADD "AFRICA" OR "SOUTH AFRICA" IN YOUR DESCRIPTION.

FEATURES | ERKENNINGS 21 Jun 2012

Maree Clarkson Maree Clarkson 3178 posts

Voortaan sal ons elke week aan EEN KUNSWERK en EEN FOTO ’n ereplek hier gee! Die doel: Om ons KUNSTENAARS AAN TE MOEDIG om meer van hul eie skeppings in te stuur!

From now on we will choose ONE ART and ONE PHOTO to be featured here as PIC of the week. The reason: we want to encourage our ARTISTS to enter more of their unique work!

Please remember to take part in our ongoing challenges
Onthou om asb. aan ons uitdagings deel te neem!

ONTHOU asb. OOK ONS EEN BAIE BELANGRIKE REëL: SKRYF inligting by jou werk, skryf WAAR die foto geneem is, noem die naam van ons geliefde kontinent: AFRIKA!
PLEASE remember to write info when adding work to the group. The word AFRICA is essential!

If not sure, please read our rules
Indien jy nie seker is oor die hoe en die wat nie, LEES ASB. ons reëls

to all our featured artists! Great work!
Veels geluk aan al ons erkende lede, pragtige werk!

Stretch! Moremi Game Reserve, Botswana by Adrian Paul

Packing..and unpacking by Karen01

Top heavy by Graeme Mockler

Shy by Dan MacKenzie

No..You’re Not An Ostrich by sonoflite

Swainson’s Spurfowl #1 by Kobus Olivier

Weaver II by Macky

TOLD YOU THIS IS MY SPACE! – Impala interaction – by Magaret Meintjes

My country by Elizabeth Kendall

Banded Mongoose by Graeme Hyde

Elderly Maasai Woman by Carole-Anne

Movin’ On by Michael Moss

Art of the week – Desert Dweller by Lynda Harris

Photo of the Week – PINKY !!! by NikonMan

Elizabeth Kendall Elizabeth Kendall 2555 posts

Beautiful selections Maree! Thank you for including my art and congratulations to all the other featured artists, great work !
Congratulations Lynda with your stunning art and Dennis with Photo of the week ! We are proud of our members.

Thanks Maree for “highlighting” our rules again and reminding us about the CHALLENGES

Spogwerk almal, baie geluk!

Irene  van Vuuren Irene van Vuuren 163 posts

Congratulations on super work presented and displayed! Well done!

Macky Macky 1159 posts

Thanks very much Maree, congrats to the other featured artists too!!

NikonMan NikonMan 566 posts

Thank you Maree for picking my photograph as pic of the week i am humbly honoured and congratulations Lynda on your art of the week well done and also to all the other featured artist`s.

Lynda Harris Lynda Harris 152 posts

Thankyou soooooooo much for choosing my painting as art of the week!!! I’m smiling from ear to ear. Congrats to NikonMan and all the other featured artists too. Love this group! :-))))

Magriet Meintjes Magriet Meintjes 3858 posts

Thank you so much for the feature Maree and congratulations to ALL, well deserved!